Informujemy, że od dnia 13.03.2020 do odwołania zniesiony zostaje obowiązek opłaty za rezerwację w ciągu 7 dni od daty jej założenia.

Ceny za przejazd promem Polonia lub Skania - cennik ważny w terminach:

01.02.-31.03.; 20.04.-17.06.; 01.09.-09.12.2020; 14.01.-31.01.2021;

Cena w PLN Cena w SEK
cennik_pieszy_bilety_na_prom_do_szwecji_unity_line

Pasażerowie piesi

Pasażerowie
bilet w jedną stronę bilet w obie strony
pieszy_bilety_na_prom_do_Szwecji

dorośli

140 pln 240 pln
pieszy_bilety_na_prom_do_Szwecji_Unity_Line

dzieci do 7 lat

wiek dziecka określany wg rocznika

bezpłatnie bezpłatnie
mlodziez_bilety_na_prom_do_Szwecji_Unity_Line emeryci_rencisci

dzieci i młodzież (8-16 lat) uczniowie i studenci (do 26 lat)

renciści/emeryci

na podstawie ważnej legitymacji

132 pln 220 pln
pies_bilety_na_prom_do_Szwecji_Unity_Line

pies/kot

Konieczność wykupienia specjalnej kabiny wg cennika. W przypadku, gdy kabina nie jest dostępna - nie ma możliwości przewozu psa/kota. Warunki przewozu zwierząt określone są w Ogólnych Warunkach Przewozu Morzem Pasażerów i Ich Bagażu Unity Line Limited ust

bezpłatnie bezpłatnie

Ceny za przejazd promem Polonia lub Skania - cennik ważny w terminach:

01.-19.04.; 18.06.-31.08.; 10.12.2020-13.01.2021

Cena w PLN Cena w SEK
cennik_pieszy_bilety_na_prom_do_szwecji_unity_line

Pasażerowie piesi

Pasażerowie
bilet w jedną stronę bilet w obie strony
pieszy_bilety_na_prom_do_Szwecji

dorośli

160 pln 280 pln
pieszy_bilety_na_prom_do_Szwecji_Unity_Line

dzieci do 7 lat

wiek dziecka określany wg rocznika

bezpłatnie bezpłatnie
mlodziez_bilety_na_prom_do_Szwecji_Unity_Line emeryci_rencisci

dzieci i młodzież (8-16 lat) uczniowie i studenci (do 26 lat)

renciści/emeryci

na podstawie ważnej legitymacji

140 pln 240 pln
pies_bilety_na_prom_do_Szwecji_Unity_Line

pies/kot

Konieczność wykupienia specjalnej kabiny wg cennika. W przypadku, gdy kabina nie jest dostępna - nie ma możliwości przewozu psa/kota. Warunki przewozu zwierząt określone są w Ogólnych Warunkach Przewozu Morzem Pasażerów i Ich Bagażu Unity Line Limited ust

bezpłatnie bezpłatnie

Opłaty za przewóz nie zawierają dodatku paliwowego i ekologicznego oraz opłaty za miejsce w kabinie oraz inne towary lub usługi dostarczane lub świadczone na promie.


Ostateczne dane osób korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych, muszą być podane nie później niż 24 godz. robocze (pon.-pt. 7:00-20:00 i w sob. 8:30-15:30) przed rozpoczęciem rejsu, wynikającym z rozkładu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu (bezpośrednio na terminalu), osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu promowego według cennika z taryfy bez samochodu (bilet na prom dla osoby pieszej).

Zniżki 


  • 5% za rezerwację przejazdu online
  • 10% dla posiadaczy Zachodniopomorskiej Karty Rodziny
  • 10% dla posiadaczy Zachodniopomorskiej Karty Seniora
  • 10% posiadacze kart (dotyczy tylko opłat za przewóz, nie sumuje się z innymi zniżkami) Euro<26, ISIC, ITIC, Riksförbundet M Sverige, Caravan Club (S), SMC, GITc
  • 10% dla posiadaczy Karty Kibica Pogoni Szczecin
  • 10% dla posiadaczy biletu na pociąg typu INTERRIAL

Zniżki dotyczą biletów z oferty podstawowej, z wyłączeniem oferty Bilet do Kopenhagi oraz karnetów 10-przejazdowych. Nie obowiązują w przypadku promocji i ofert specjalnych. Zniżek z różnych kart nie można łączyć.

Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i nast. Kodeksu cywilnego.

Unity Line oferuje dla pasażera pieszego bilety promowe do Szwecji (bilety na prom Polonia lub Skania).

Wszystkie założone rezerwacje wymagają wcześniejszego ich opłacenia - w ciągu 7 dni od daty ich dokonania (przelewem lub u jednego z naszych agentów).


Nie opłacenie rezerwacji w wymaganym terminie będzie skutkowało jej automatycznym anulowaniem.


W przypadku opłacenia rezerwacji  Klient jest uprawniony do zwrotu przedpłaty tylko w przypadku anulowania rezerwacji nie później niż na 14 dni przed dniem rozpoczęcia planowanego przewozu. W przypadku anulowania Rezerwacji przez Klienta w terminie późniejszym przedpłata nie podlega zwrotowi. W takiej sytuacji Klient jest uprawniony jedynie do zmiany Rezerwacji na inny termin uzgodniony z Przewoźnikiem i zaliczenia przedpłaty na poczet przewozu w zmienionym terminie.

W przypadku zmiany terminu, w którym nie będzie już dostępna kabina (w przypadku rezerwacji z kabiną - nie dotyczy karnetów z kabiną GRATIS i ofert promocyjnych z kabiną GRATIS), Pasażerowi będzie przysługiwał zwrot za niewykorzystaną kabinę.
Aby otrzymać zwrot należy złożyć prośbę o zwrot w formie pisemnej na adres reklamacje@unityline.pl lub adres firmy dostępny na unityline.pl. Zwroty za opłacone a niewykorzystane przejazdy zgodnie z  niżej opisanymi warunkami zwrotów i anulacji.


W przypadku zmiany daty wykorzystania usługi przewozu z kabiną/miejscem w kabinie, po jej opłaceniu,  na datę, na którą nie ma dostępnych wolnych kabin/miejsc w kabinach (dotyczy karnetów 10-przejazdowych z kabiną GRATIS oraz innych ofert promocyjnych z kabiną GRATIS), Pasażerowi nie przysługuje zwrot za niewykorzystaną kabinę/miejsca w kabinie.


W powyższej sytuacji istnieje możliwość ponownego wykupienia kabiny/miejsca w kabinie bezpośrednio na promie zgodnie z obowiązującym cennikiem, pod warunkiem, że kabiny będą dostępne w sprzedaży 30 minut po odpłynięciu promu z portu. Po dokonaniu takiego zakupu bezpośrednio na promie, Pasażer może ubiegać się o zwrot kosztów za zakupioną kabinę/miejsce w kabinie, po uprzednim złożeniu w formie pisemnej reklamacji oraz dostarczeniu oryginału dowodu zakupu. Prośbę o zwrot wraz z dowodem zakupu można przesłać na adres dostępny na stronie internetowej unityline.pl lub na reklamacje@unityline.pl.

Zadzwoń i zarezerwuj

Rezerwacja i informacja:

Bilety promowe: +48 91 88 02 909

Cargo: +48 91 32 16 157